Trötta fredag

Ibland finns det dagar som bara jobbar emot en hela tiden.. Why?

Idag har jag inte gjort nåt särskilt, varit ute och gått en runda med Malin och Caroline (?) men annars inget. Mest det vanliga plocket hemma och så men ändå har allting bara gått emot en, varför? Vad är skillnaden mot en liknande dag som går som på räls?
Vad är det jag gjort annorlunda idag som gör att allt blir pannkaka idag? I dont get it!

Nåjallafall, vad är en bal på slottet?

Vi va ute och gick en bamserunda med Malin och Caroline, blev mest trams tyckte jag =) sen när vi kom hem kom jag på att jag glömde ju köpa tvättmedel igår, så det skulle jag gjort nu när jag va ute och gick, men nä, JAG GLÖMDE DET IGEN!
Så vi fick snällt bege oss igen, tvätta är ju inget som görs av sig själv, men whats up with the minne?

Igårkväll va jag och kvällsfika med Malin, lika trevligt som vanligt =) Vi får som vanligt in såna därade ryck som innebär att man sitter och grinar som sören och allmänt tycker alla har nåt roligt att kommentera =) precis som alla andra =)

Vilmer har nog fått i sig nån form av speed.. Han far runt här i soffan som.. ja jag vet inte vad.. Sitter i ena änden och kastar sig ner i kudden, sen flyger han upp och kastar sig över mig och dator, hoppar runder och kastar saker på mig. Försöker man säga till han på skarpen så bara grinar han åt en, då är det verkligen lätt också och själv låta bli =)
Just nu försöker han rita på vårt golv =) I love it!

Imorgon börjar man 7.15, kan det bli bättre =)
Ja, iallafall får man lyssna på ordentlig musik =) nu kan vi till och med spela skivor =)
Det dryga är bara att jag jobbar till 18 sen 18.30 ska jag va på restaurang!
Skönt att slippa laga själv iallafall =) och det är otroligt god mat, vi ska till bryggeriet!

Nä nu blev det helt för mycket idag!

Ska kolla kameran och se om där är nåt kul..


Malin och söta Silas (du är också söt Malin =)


Man blir trött av att fika =)


Puss (?) =)


Goding!


Skeptisk! Verkar inte vilja ha diadem, eller ska vi kalla det dvdem =)
Bilder: Privat


Kommentarer
Postat av: Jenny kollegan

shiiittta man vad lika Silas o Malin e =)

2009-10-09 @ 17:11:50
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0