STOLT

Nu har jag varit ute på min första, riktigt långa, joggingtur.. and Im proud =)
Min kondis är ju likamed noll, för er som inte vet.
Jag borde ha bättre än vad jag har.. antar att just min kondition är svårarbetad =)

Iallafall..

Jag va ute på en tur och hade musik i öronen och det gjorde tydligen att jag helt glömde bort hur kass jag egentligen är på att jogga. Jag sprang cirka sju km på ett bräde och när jag kom fram till "målet" va jag inte ens trött så jag vände direkt och påbörjade dem där sju km hem också..
Sen helt plötsligt när jag va nästan hemma så fastna jag, bara stod och sprang på samma ställe, kom liksom inte framåt.. yes it was all a dream =)

Denna dagen är bättre än gårdagens morgon, idag känns det nästan bra-bra, som i superbra liksom =) Kanske för jag sovit som en prinsessa i natt. Somnade vid tio =) och gick upp halvåtta =) det är länge.. det är länge för att va småbarnsförälder.. och det är priceless!

Jobb blir, OM MÖJLIGT, ännu rörigare idag, men fy sören va roligt det är!

Förra veckan vann vi en deltävling i vår stora korttävling vi håller på med, då vann vi ytterliggare ett presentkort på 500 kr på liveit.se och jag har mina 500 kr kvar sen förra omgången så nu ska jag verkligen görra den här skärmflygningen (tror jag =) där va nån andra grejen som verka ganska roliga också, så lite kluven är jag nog, men det är den jag vill mest!

Nog om allt detta.. nu måste jag bruka allvar!




Bra morgonmusik på hamngatan 15 =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0