SOVMORGONSBERÖVAD

Jag sitter här och är riktigt, ritkigt trött idag. Orkar inte ta mig för nånting, jo fast jag har ju faktiskt duschat. Men sitter fortfarande i handduk, jag orkar inte resa mig.
Och mitt i allt ihopa tänker jag "Guuud va skönt att jag jobbar kväll imorgon, då är det ju sovmorgon!" WHAT? Varför skulle Vilmer förstå att jag är trött och behöver ha lite sovmorgon, varför i hela fridens namn skulle det passa hans rutiner som JAG dessutom byggt upp? =)
Jaja, slipper iallafall stressa, vi kan ju gå i pyjamasar sålänge vi vill!

Nu har det tydligen kommit en släng av "basch" igen hör jag.. Vilmer går och säger "basch, basch, basch" hela tiden och pekar på gumpen =) Och det luktar inte nybakad äpplepaj direkt!
Dessa små ungar är ju  bara för goa =)

Nä jag får väl slänga igång Spotify och försöka komma ur handduken. Jag sitter ju dessutom och fryser så jag vill ha kläder på mig!

Igår kom vi ganska långt på jobb, inte mycket kvar nu.. jag har mitt "ansvarsområde" jag ska ta tag i idag bara.. HYLLKANTSETIKETTER.. usch va tråkigt, rena rama döden! Fast vi gjorde ganska mycket igår så där är inte så mycket kvar, så det är rätt lugnt ändå =)
Kom upp och handla, vi har maaaaaaaassor med grejer med röda lappar =) saker vi inte längre ska ha i sortimentet!

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Stina

Ska informera Gunnar om röda lappar! Rena paradiset för honom;-)

2009-10-29 @ 09:13:41
Postat av: Mia

Det va han jag tänkte på ju ;)

2009-10-29 @ 10:01:03
URL: http://misseufemia.blogg.se/
Postat av: Jenny kollegan + din van =)

Tjenamoss... Halsningar fran Egypten.. Hoppas jag hinner hem sa dar finns fler roda varor kvar.. pussar o kramar

2009-10-31 @ 19:17:15
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0