Onsdag

Detta är helt för tidigt för mig idag.. Usch, jag är nannig!
Jobbade igårkväll och såg sen film när jag kom hem. Såg dessutom HELA filmen =) inte riktigt likt mig.. Det är magiskt, men var gång det är filmtajm och man trycker på play så går mina ögon i kors. Helt sjukt!
Men nu såg vi Johan Falk och dem är verkligen goodigoodi, därför orkade jag hålla ögonen öppna =)
MEN, därför är jag ju också supertrött nu!

Vilmer vaknar oftast av jonas klocka och det irriterar mig =) det är för tidigt. Och Vilmer hade kunnat sova längre om han inte hade blivit väckt, det vet jag, till typ åtta!

Igår va vi och träffa Malin och Silas, åt frukost och gick en sväng på stan. Men efter Lindex och HM sa vi att vi går en runda utanför "stan" istället, för det är shit va man spenderar pengar när man ständigt går i affärerna. Det värsta är att där är egentligen inget vettigt!
Det är det positiva med att jobba så mycket som jag gör, man har aldrig tid att göra av med pengar =)

MEN, det ska jag idag! Ska till malmoe med Vilmer och Mormor! Vet inte vad jag ska handla men nåt =)

Vet ni vad vi har fått på jobb???? Vi har fått sånt härade kort typ, med en streckkod som man scannar i kassan för att logga in.. hänger ni med?
Iallafall, det måste liksom sitta fast i fickan eller i en sån ögla där man har skärpet, sen sitter kortet (eller det är faktiskt inget kort, det är en b-variant, en utskriven lapp =) LAPPEN sitter i en sån där grej man kan dra ut hur långt som helst typ..
Aaaaa, känner mig som Ronny Friborg (hette han så?) på Maclean, kommer ni ihåg han? Man hade nån form av datakunskap med honom, och han stod aaaalltid och drog i sin jädrans nyckelknippa som hängde i brallorna =) 

Ooo imorgon har min son namnsdag =)

Nu ska jag gå och klä på Vilmer.. Orkar inte sitta framför Bolibompa just nu, det är Kalle i Sysselstan, I hate it =)

Have a nice day! 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Da far man val saga grattis pa namnsdagen Vilmer! Yes, Ronny, han finns tyvarr inte mer. Jag jobbar med en av hans dottar pa Ica, nar jag ar hemma i Sverige dvs.

Aja, fran inget blogg till tre nya inlagg ar bra jobbat tycker jag ;)

2009-10-08 @ 16:01:34
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0