Morgondagens blogg..

Läste precis Jennys blogg där hon berätta om Krister Henriksson och Rafael Edholm och att dem va på soft i lördags, precis som vi!

Innan Jenny och hennes två kompisar kom va där en kille som betedde sig så otroligt pinsamt mot dem, "kändisarna", så vi satt och skämdes på hans bekostnad..

Har inte riktigt ork att berätta hela historien nu, men jag tänkte jag kan orka göra det imorgon.. för han gick för sören över gränsen 18 gånger.. Helt otroligt!! Varför blir vissa så när dem dricker..

Det värsta är att han är typ stammis på jobb så nästa gång han kommer in vet jag inte hur jag ska bete mig =)

Hej svejs igen!

Kommentarer
Postat av: Kollegan / vännen

jaha.. va han stammis.. då måste du berätta imorgon vem de va.. haha

2009-10-27 @ 16:44:45
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: MAALIN

HAHA jag har bildbevis på nörden;)

2009-10-28 @ 15:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0