Ångest!

Ja det är precis vad jag har.. ÅNGEST! Jag har ångest för jag inte brukar allvar med min blogg! Har inte varit här inne på år (känns det som) och ändå är här många inne varje dag.. är det i förhhoppning om nya inlägg tro?

Usch ja.. nu jobbar jag ikväll och det retar mig att vår dator på jobb är spärrad för såna sidor som inte har med jobb att göra, annars hade det varit helt perfekt att göra detta på jobb =) (ändå ganska dött på kvällarna)

Men nä.. Nu är jag ledig några dagar här i veckan så jag får kanske bruka allvar och anstränga mig.. hitta tid helt enkelt!
Iallafall lägga upp lite bilder på Vilmerpilmer!

Har ju klippt av mig håret så där är kanske nån som vill se det också =)

Idag ska vi iallafall äta frukost med Malin och Silas vid tio-tiden.. så jag har egentligen inte tid att sitta här =) kanske därför man aldrig hinner blogga.. livet är så fullybooked =) ELLER INTE =)'

Nä ha en lovely day, det ska vi ha!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja, det ar darfor vi ar inne varje dag ;)

2009-10-08 @ 15:57:34
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0