TWITTER

Idag skulle det passat bättre med Twitter för mig.. man får endast använda sig av några få tecken, typ 500 eller nåt. Eller kanske ännu mindre..

Jag är trött på detta pisseväder och blir på allmänt dåligt humör av det, dessutom ska jag jobba ikväll och det gör inte saken ETT DUGG bättre. Känner inte för det alls!
Nåt som är jäkligt guttet är iallafall när jag kommer hem från jobb, för då får jag kasta mig i en RENBÄDDAD säng =) det skulle jag kunna ha varannan dag =)

Har, som jag trodde, nu blivit ännu mer tveksam över VAR på kroppen jag ska sätta min fina blivande tatuering.. VARFÖR får jag denna beslutsångest varje varje gång? I hate it!

Jag ska nog fan bara sticka dit och göra den på det stället som jag tänker på först efter jag gått in till tatueraren. Det blev ju bäst när jag gjorde Vilmers namn. Bara gick in, utan planering, och kände att jag ville ha den på armen. Så så va det klart! Ja, det gör jag!

Har tänkt på en annan sak också.. tänk om man blir kass av vaccinationen, då kan jag inte åka och tatuera mig.. ahh, det får va vilket det vill.. jag får väl i såna fall ligga och kräkas samtidigt. Vaccinera mig ska jag och tatuera mig ska jag också =) så det är inte mycket och tänka på egentligen. Nike - Just do it! =)

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0