SÖNDAG

Nu är jag och Vilmer åter i hemmet efter en promenad och en fika på Espresso House (av alla ställen) med Malin och Silas!
Mysigt som vanligt.. i typ en minut.. det var vad jag hann fika, fick springa runt som en dåre efter Vilmer resten. Han fick Ventoline innan vi gick hemifrån, för han är lite slemmig och hostig, och där är nåt uppiggande medel i, vet inte riktigt vilket. Men så iallafall, det är en av biverkningarna.. att man blir speedad så det heter duga, vilket han såklart blev! Vid nåt tillfälle bara stod han vid en vägg och skaka huvudet riktigt hysteriskt fram och tillbaka, fram och tillbaka.. ser nästan hemskt ut!
Men nu ligger han som en slagen hjälte här bredvid mig och sover så gott så gott!

Igår såg vi Knowing med Nicolas Cage och jag tyckte den va jättebra.. till en början!
Verkligen en sån film som jag tycker är spännande och får mig att fundera över saker och ting.. den var till och med liiite för läskig för min smak emellanåt, jag är ganska känslig =) iallafall.. sista halvtimmen gjorde så filmen blev urlöjlig och riktigt dålig.. helt plötsligt från ingen stans kommer där rymdskepp och ska ta barnen och grejor.. och föräldrarna låter dem åka och massa sån trams.. ahh, det blev bara pannkaka av allting. Såå besviken jag blev. Från att ha varit en grymmefilm till en ordentlig flopp.. varför måste dem förstöra det så med massa spaceiga grejor?
Jaja, häromdagen såg jag en annan film iallafall.. The proposal.. jätterolig =) se den! Jag är inget stort fan av Sandra Bullock men i denna va hon himla rolig =)

Idag fyller min bror Kim 29 år, congratulations!! Ska se om jag kan hitta nåt foto =)


Foto: Privat

Där har vi han ja =)

Usch, nu har jag den hemskaste veckan framför mig.. Jobbar kväll måndag och tisdag, ledig onsdag, tosdag och fredag! INTE BRA, INTE BRA!
Det är den veckan jag jobbar som minst mitt i veckan och då är det som störst risk att man gör av med pengar! Jag har blivit så slösig sen jag börja jobba, då helt plötsligt har man ju dubbelt så mycket pengar varje månad =) men jag slösar ju desto mer på... ingenting!
Men ahh, sen å andra sidan har jag levt jäkligt snålt när jag va hemma och va mammaledig så då gör det väl inget om man kan unna sig lite nu.. eller?
Jag får passa mig bara, det är lätt att man svävar iväg lite lätt =)

Sitter och tittar på reprisen av Idol och varje varje gång jag ser Peter Jihde (?) så smälter jag =) jag tycker han är så het, mysig och rolig =) han är mumsig... och gift =)

Nä åter till verkligheten, vad i tusan ska jag hitta på med idag? Just det, vi kanske skulle hjälpa Johanna att flytta..
Hur går det Jojo?

Ooo, Eddie är minsann också en liten godisbit.. fast han är bara 20 år.. det är lite väl =)
Känns som jag får sluta blogga och koncentrera mig på Jihde isället =)

Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Nämen Mia då!! Inte Jihde! Jag tål inte människan!

2009-11-01 @ 22:15:14
Postat av: Mia

Ameeeen Sofie.. han som är så mumsig =) nu får du nog allt tänka om =)

2009-11-02 @ 09:21:24
URL: http://misseufemia.blogg.se/
Postat av: jojo

jodåååå, det går fan ta mig bra! mor och far kommer på kaffe ikväll så jag håller på att dammsuga och torka golvet.. lite vuxenpoäng på mig elleeeeeer! bara litte gardiner och mattor, sen är det jävligt najs! kanske någon tavla också? haha

2009-11-02 @ 15:15:33
Postat av: jojo

jodåååå, det går fan ta mig bra! mor och far kommer på kaffe ikväll så jag håller på att dammsuga och torka golvet.. lite vuxenpoäng på mig elleeeeeer! bara litte gardiner och mattor, sen är det jävligt najs! kanske någon tavla också? haha. kramm po di

2009-11-02 @ 15:15:47
Postat av: Anonym

ojsan.. blev två bara för jag skulle lägga till "kramm po di"

2009-11-02 @ 15:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0