ONSDAG

Idag körde jag och Vilmer till mina föräldrar, jag kände för att va barn en stund =)
Vi åt frukost, Vilmer busa lite sen la vi oss och vilade i två timmar, TVÅ TIMMAR =) det va fantamej gudomligt!
Man kände sig som när man va ung och gick i skolan =)

Efter vilan körde vi till Blentarp, till Maja och Millas dagis, dem hade öppet hus!
Väl där fick vi smaka på nåt som hette pepparkaksbröd (tror jag) HELT UNDERBART! Va lika mjukt som mjuk pepparkaka, vilket Im in looove with, sen va det liksom matigt på samma gång.. OCH dessutom otroligt lätt att baka. Vi fick receptet =)
Tror jag ska baka det på fredag =) på min day off!

Såg föresten igår att friskis har trots allt några spinningpass jag skulle kunna gå på i veckan, som inte krockar med jobb. Det gjorde dem förut men dem har väl ändrat tider, eller lagt till några pass / dag.. Så Jenny, vad säger du? Ska vi dra igång? Du ville ju =) Nu har inte jag nån ursäkt längre iallafall =)

Nä nu är det pyjamasdags sen är det date med Johan Falk hele kvällen lång =) Vi ska spela in Greys SÅKLART =)
Ha det super!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej! Haha, förstår dig då! Tror inte Johan vågar annat, han är för blyg för det med nya människor :)

Alla säger att vattengympan är bra, så ska bli härligt i morgon. Hoppas allt är bra med er!

2009-11-04 @ 21:20:42
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0