MÅNDAG

Nä jag är inte förvirrad =) jag vet faktiskt att det är torsdag. Men för mig är det måndag då jag inte jobbat sen i lördags! Har ju varit sjuk själv och varit hemma och vabbat lite emellan också.
Så idag ska det minsann bli riktigt skoj att jobba.

Man kommer så fort in i det här med att va hemma, till sist när man väl ska gå och jobba känner man "näää, jag kunde nog varit hemma nån dag till" och visst det är ju skönt att inte göra nånting, FÖR NÅN DAG, men jag blir fort rastlös.
En av dagarna tänkte jag "tack gud för att jag slipper va mammaledig" =) efter ett och ett halvt år är man mätt på ystads gågator, fik, lekplatser.. ja you name it och jag har varit där =)

Nä idag ska jag jobba, Vilmer ska till dagis, in i rutinerna igen! Yes, I love rutiner =)
Sen är det ur rutinerna igen för det är helg, men men.. snart är måndag igen =) riktig måndag!

Jag är redan färdigfixad och sitter bara här och väntar på att Vilmerpilmer ska vakna.. får nog väcka honom för det är dagis om en timme typ.. Han va trötter  minsann!

Tog finfina kort på honom igår när han och jag va på saltans lekplats. Vi körde ut där så Vilmer kunde "leka av sig". Han har också varit hemma många dagar, och det märks TYDLIGT på hans humör, på hans trots =)
Och det gick bannemej inte att få honom därifrån =) han va överlycklig!
Jag ville hem för det va sviiinkallt, ni vet ju hur mycket det blåste igår.. Men icke Vilmer =) han är för go =)
Lägger in bilderna när jag har en stund över =) ikväll kanske!

Ha nu en bra dag i det gråa! Malin säger det blir soool imorgon =) vi får väl försöka tro på henne =)

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Kollegan / vännen

ja vi får verkligen hoppas på sol hela dagen imorgon för då e jag ledig.. Då ska de planeras o fixas inför födelsedagen.. Om du nu pallar på lördagkväll efter barnkalasen vet du var du får lov att komma =)de bjuds på ÖL

2009-11-19 @ 12:05:01
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0