Lille 1:a advent (?)

Ja idag är dagen innan 1:a advent och jag har för första gången i mitt liv tränat på en lördagmorgon =) grymt skönt va det!
Det går bra det därade med spinning tycker jag =) har till och med fått spinningskor idag =) tack tack JONAS =)

Nä första advent imorgon.. var tar tiden vägen?
Jag har gjort mina adventljusstakar och blev himla nöjd med den ene (självkritisk som man är) men jag får nog pynta till den andra med nåt kul så den också blir bra! Kul när det blir mysigt hemma =)

Har inte jobbat på evigheter heller känns det som. Har vabbat ons, tors och fredag.
Vi va hos farbror doktor i onsdags för Vilmer har haft feber nu i över två veckor, blir inte av med den. Jo den försvinner nån dag sen nästa dag är den tillbaka igen.. skumt tyckte vi! Men efter besök hos doktorn, där dem inte hitta nånting mer än att han va slemmig och lät som en "kaffekokare" så upptäcktes det massa nya tänder i munnen. Lille stackaren! Det kan ju ställa till det massor för dem där små. Hög feber, ont i munnen vilket gör att dem inte vill äta, huvudvärk eftersom det spänner och trycker i käkarna, kass i magen.. ja dem kan bli riktigt sjuka minsann!

Bloggat har jag inte kunnat göra eftersom vår andre dator gått sönder och denna jag använder nu har varit full med virus =) vi har bra hand med datorer vi =) nä men nu funkar denna igen, nåt så när iallafall.. får väl införskaffa mig en egen som jag kan va rädd om =)

Nu vill inte Vilmer att jag ska sitta här nåt mer =) han tycker nog inte det är så kul..

Imorgon blir det en sväng på stan, mysiga skyltsöndag, kanske med emil, malin och silas (dem gillar inte folk) =) vi ses kanske =)

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Jenny kollegan

ja träna på en lördagsmorgon får vi verkligen göra fler gånger.. För de va URSKÖNT.. Synd bara att jag stank Vitlök.. Men.. Hamburgare o vitlök passar ju bra ihop =)

2009-11-28 @ 16:52:28
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0