JOBBEHELG

Ja, det där med jobbehelg innebär ju 0 poäng i bloggande, mest så ni förstår varför.. Och nästa helg är en jobbehelg till, säger det redan nu så behöver jag inte förklara mig sen, mest för ni är så många som verkligen hänger mig om jag inte förklarar menar jag =)

Seg helg har det varit. 7-18 i lördags och 7-16 igår.. det är så segt (som gammal kola, hahahaha =) att gå upp kl 6 på helgdagarna. Det borde va olagligt! Visserligen har jag väl inte jättesvårt för det, kommer upp ganska snabbt och blir hyfsat pigg nästan direkt, men det kommer sen vid middag, aaa, gudars skymning va jag blir sömnig. Kan inte ens va trevlig mot kunderna, står och bara stirrar rakt ut =)

Nu va här en liten pojk som kom uppspringande och va färidgsoven. Det är guld värt att få gå upp och göra sig i ordning innan Vilmer vaknat! Då börjar dagen på helt rätt sätt. Tyvärr händer det väl inte varje dag direkt =)

Vaccinering på torsdag, samma dag som det är tatueringsdags! Varför blir jag alltid lika tveksam när det är dags? Jag vet vad jag ska tatuera men nu är jag tveksam på var.. ALLTID!
Jag har två ställen jag "väljer" mellan, på foten eller där hjärtat sitter fast på ryggen.. Det är en text (SÅKLART) som har djup betydelse för mig så jag tänker såhär; Foten är jääättefint men det känns som jag gömmer denna fina text där nere, inte för andra utan för mig själv. Att den kommer i skymundan på nåt sätt.
På ryggen kommer det säkert se lite knepigt ut, texten kommer sitta helt asymmetriskt på ryggen och ologiskt på nåt sätt, men kommer ju sitta där av en anledning, förknippat med hjärtat! Låter nästan som jag bestämt mig va?
Jaja, vi får se. Lär väl säkert komma på ett tredje, fjärde och femte ställe också....

Idag är det arbete mellan 10-18 och det känns väl okej. Tisdag och onsdag är det kväll och torsdag och fredag är det fridagar =) sen jobb i helgen! Sen två veckor efter det är det jobb som F-N! Två tunga veckor!

Nu ska vi ta och äta frukost, min hemmagjorda risgrynsgröt med fastsås =) WHAT? Det ska ju va saftsås =) Blev faktiskt himla god och det va, trots mina samtal till mamma, ganska lätt att göra, så nu kan man det också =) Man lär fantamej så länge man lever!

Oj, nä nu måste vi snabba oss!

Ha en bra dag!
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0