FY FAN FÖR FAN

Jag har aldrig haft sån värk i kroppen som jag har nu! Jag har feber och är tjock i halsen och har den sjukaste värk jag nånsin upplevt! Det gör ont att sitta, stå eller ligga.. eller bara att andas gör ont! Det gör så ont i kroppen så jag vill gråta...

Jag vill inte ens skriva mer så hemskt det är!

(Spinningen igår gick jäääättebra! Gick helt över förväntan och det va otroligt skönt att få svettas lite)

Hejdå!

Får kanske tillägga att jag tog vaccinet igår.. det är det som gör en kass! Jonas har haft feber i natt och kräkte i morse. Jävla vaccin! Men ni som inte tagit det - ta det!!

Kommentarer
Postat av: Jenny kollegan

stackars lilla söta Mia.. Hoppas du blir frisk till imorgon.. kramar

2009-11-13 @ 11:44:59
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Filippa - blivande mamma

Jonas får massera dig! Men kan tänka mig att han är jätte "sjuk"?



Ja, vi har köpt lift till! Vi skulle vara praktiska (johan tyckte det) Men har hela tiden velat haft en korg, så är den fin slår vi till! :) Hoppas på det!

2009-11-13 @ 19:52:08
URL: http://fillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0