BESVIKEN

Dagen började lite besviket när jag fick reda på att det inte blev tatuering imorgon.. blir måndag istället. Men nu när jag hunnit smaka på det (och fixa måndagen) så känns det nog bättre såhär.
Jag har hört så många som blir febriga och får lite värk efter vaccinet så det hade kanske inte gynnat att sitta hos tatueraren då.. Nä detta blir helt enkelt bäst!
Faster Jojo va ju dessutom sjuk idag så då kanske hon hade varit det imorgon också när hon skulle agera lektant åt Vilmer =)

Vädret är lika tråkigt som igår och det påverkar mitt humör lika mycket som det gjorde igår! Finns bara ett ord: HORRIBELT!

Vi skulle gå till pressbyrån innan för att köpa kaffegrädde till Vilmers fika, tror ni dem hade? Nä, jag höll på att bli tokig.
Vilmer är liten i vikten så jag försöker "feta" till hans mat, och just idag fick vi ge oss ut i regnet för att här inte va kaffegrädde hemma.
Den lilla biten gjorde att jag inte tog nån vagn, utan Vilmer gick en bra bit själv, resten bar jag.
Men när det då visar sig att kaffegrädde ej finnes.. WHAT TO DO, WHAT TO DO? Jo vi fick ju snällt gå vidare till Konsum, det är ju inte heller så långt TÄNKTE JAG! Men attans va låååångt det va när man skulle bära Vilmer.. usch fy, ve och fasa vad det krampa i min arm när vi väl va hemma!
ja.. vad gör man inte för lite kaffegrädde till sonen =)

Efter fikan blev det vila i ett par timmar (även för denne trötte moren =) och nu sitter vi redo och väntar på att pappa ska komma hem så jag kan jobba...... inte roligt inte roligt!

Imorgon ska jag och Jenny på spinning =) =) =) ska bli roligt och se hur man ligger till. Jag vet ju vad jag en gång i tiden klarade av =) WISH ME LUCK!

Nu blir det blöjbyte och bus!

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0