BEBISTAJM

Lille Loke har kommit till världen =)

För er som inte vet vem det är så är det Vilmers nya kusin, Jonas systers son!
Av det lilla jag vet så verkade det iallafall som allt hade gått bra!

Jag vill också =) jag vill inte ha fler barn men jag vill va "där" igen för nån minuter bara =) Jag skulle gärna gå igenom en (bra) förlossning igen och hela den här ligga-på-bb-biten =) men jag vill INTE ha barn, så tro inget =)

Nä, idag blir nog en såndär dag då jag ska titta på lite gravidbilder, och från när Vilmer va alldeles ny =) aaa, jag ska läsa min förlossningsjournal =)
Tänk.. om man får barn igen kommer det ju inte kännas likadant.. jag menar.. detta va allra första gången man fick barn och gick igenom en graviditet, och det va ju såklart extra speciellt.
Allt är ju extra speciellt när det är första gången!

Ja.. nog om nostalgi =) nu blir det frukost!

Vi hörs!

Är förresten fortfarande jätteförkyld, känns nästan som det börjar bli lite synd om mig =)
Oooo, förresten igen.. min tatuering blev bara sååå bra! Är helnöjd! Ska ta bild sen tänkte jag =)

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0