ÄNNU EN RASTLÖS DAG

Det första jag tänkte på när jag vakna var att ta tempen på Vilmer så fort så möjligt för att se vad han hade i feber. Tror ni han hade nån feber? NÄ.. han är fullt frisk (lite snorig bara) och är jätte uttråkad. Han har bara varit på dagis en gång på två veckor nu så hans lilla kropp skriker efter sysselsättning.
Fast jag inte är helt hundra får kanske jag offra mig idag och dra på honom overallen och sticka till en rejäl lekplats. Ja, så får det nog bli!

Och jag, jag är fortfarande helt snorig och nysig.. varför försvinner det inte? Jag låter inte särskilt förkyld på rösten men är helt tung i huvudet och näsan är i snytbehov var femte minut.. kan det liksom inte bara försvinna.. Är lite mätt på det nu! OCH det kan ju dessutom va bebisdags när som helst, och jag vill ju inte smitta den lille krabaten med en förkylning.
Nä, så nu får det minsann va nog!

Jag ska träna ikväll, i hopp om att det försvinner om jag låtsas att jag är fuuullt frisk!

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Sara Statoil

Ses ikväll på träningen! Då får du träna bort din dryyyyyga förkylning!

Kramar S

2009-11-18 @ 09:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0