Vilken natt!

Här sitter jag själv nu och är rastlös =) Klockan är inte mer än lite över sju men det är nu vi brukar vakna. Jag har sovit som en gris hela natten och Vilmer har inte vaknat en endaste gång, INTE EN ENDASTE GÅNG. Vilket innebär att jag sovit ostört en hel natt, när hände det sist... ja innan man blev gravid iallafall =) när man va gravid va det inte lättare att få sova lugnt och skönt!
Men iallafall så sover Vilmer dessutom forfarane =) han ligger på tvären i sin säng och jag va nära att flytta honom, lägga honom rätt, men tänkte "nä, pilla inte på honom, nu sover han gott" Annars brukar man va dum och börja ändra dem för man själv tycker det ser obekvämt ut så vaknar dem, men för dem är det väl skönt, annars flyttar dem ju sig, precis som en vuxen människa =)

Så nu sitter jag här och mest... väntar =)
Aaaa, jag kan inte fatta vilken skön natt det varit =) helt lovely! Det behövdes!

Känns minsann som det blir en bra dag idag =)

Undrar om vi ska palla gå ut en runda, som igår, nu här på morgonen? Det är möte klockan elva ju.. blir nog lite stressigt.. Just det, jag har ju skoskav dessutom! Nä det får vänta!

Nu räcker det för denna stunden =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0