Typiskt!

Nu har jag blivit jätteförkyld.. hur kul är det på en skala? Kommer så underbart lägligt nu när jag ska jobba HELA helgen, man blir så glad!!
Som tur är har jag ingen feber iallafall. Kände mig lite sådär igår, som det va på väg men det försvann igen! Hoppas det håller sig så!

Igår va vi och åt middag hos framor/farfar sen gick vi och hyrde filmer "Burn after reading" och "My best friends girl"  Den sistnämnda va ganska rolig men den första verka knepig som f så jag beslöt mig för att blunda =) Den hade till och med många kändisar med, bl a Brad Pitt, men han verka helskum! Man kanske ska se hela för att tycka den va nåt, men när börjar är sådär kymig liksom så pallar jag inte dra mig igenom en hel film. Nä vi somna båda två i soffan istället, jag vakna kl två så då gick jag och la mig. Det gick inte få liv i J så jag har sovit så gott i natt, ingen som har brett sig. Vilmer har sovit själv hela natten också!

Vilket mysigt väder det va igår =) det va precis en sån där film-med-chips-och-dippa-kväll, det tajma vi in ganska bra!

Idag blir det nog mest slapp. Vilmer ska till farmor och farfar senare, han ska sova där i natt så jag går väl dit senare och äter kanske. NÄÄÄ för in i bomben att jag inte ska.. Jag har ju den goda wokgrytan över sen i onsdags =) mums, den ska jag äta, jag ska äta ALLT där är! Oooo, den är så god!
Det ska jag äta sen när jag lämnat Vilmer och har en lugn stund!

Undrar när J kommer idag, han är i Tyskland och shoppar =) men undrar när man kommer hem då, dem kommer hem under kvällen, till Sverige alltså men J brukar inte komma hem från på morgonen... denna gången skulle det visst inte bli det.. vi får väl se =) 

Nä nu ska jag torka en snorig näsa och duscha!

Ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0