Twilight!

Igårkväll såg vi film OCH åt pizza från regement =) det blev som jag trodde!

Iallafall... filmen, TWILIGHT, va riktigt bra tyckte jag! Inga direkt kända skådisar och det va dessutom en vampyrfilm.. inte riktigt min grej annars.. Jag tycker sånt ofta är så tramsigt. Men eftersom denna hade en liten lovestory i sig så blev den genast sevärd!

Såhär stod det på baksidan

"17-åriga Bella Swan är helt säker på tre saker:
Edward Cullen är vampyr.
Det är en del av honom som törstar efter hennes blod.
OCH hon är fullständigt och hopplöst förälskad i honom!"

Och till saken hör att han, Cullen, är väldigt het! Han spelar sin roll bra och gör att man GÄRNA velat va lilla Bella =) Han är lite av Gossips Chuck Bass =)
Första filmen på evigheter jag inte somnat till så den va bra =) SE DEN!

Nu är det vällingsdags!

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Då måste du bara läsa böckerna, så himla bra!!

2009-05-20 @ 11:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0