Trevligt!

Oj vad ni är många som läser helt plötsligt =) bara trevligt. MEN, vill inte gärna höra nåt bakom ryggen om mitt bloggande, "hon skriver si eller så" "kolla vad hon skrivit" and so it goes on ang andra bloggare. Tycker ni nåt så säg det, är ni ändå inne och läser är det inte jättejobbigt att slänga in en kommentar.

Igårkväll blev det lång promenad med Maya och Vincent, först blev det en stund i Karibien för min del =) för femtio spänn, inte illa pinkat =)

Höll precis på att trilla av soffan.. =)

"Vad är lattjo lajban?"
"Det är Dr. Albans lillebror"

Hahahaha, det tyckte jag va lite roligt.. jag har tradig humör jag vet, men det va riktigt kul =)

Idag vet jag inte riktigt vad som står på schemat, ut och cykla kanske eftersom vi inte provat det ännu.. eller kanske höra med Malin om fika.. Jag tänker på henne dagligen, jag tycker det är så roligt att hon är gravid =) hon va den jag trodde skulle få barn av oss alla i HP3A sist =) men blev istället nr. 4 =) (tror jag) Malin? Vill du fika?

Nu kommer här en Vilmer som luktar stall, inte gott alltså!
Blöjbyte!

Haj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0