Tankspridd, eller?

När jag skulle göra välling för typ en halvtimme sen kände jag mig lite smått förvirrad =)
Vilmer ska ha sex vällingmått i flaskan och hur tänker man om jag plötsligt kommer på att jag tänker "niooooo, tiiioooooo, ELVAAAA"? Vad sysslar jag med =) Bara att hälla ut och börja om!

Nu ska vi ge oss ut i det fina vädert och gå en runda =) få lite energi. Jag känner mig lite smått överkörd, brukar bli så när jag jobbat kväll. Man kan inte bara kasta sig i säng men med tanke på Vilmer får man ju gå upp samma tid ändå, kvittar när man lagt sig.
Tänkte vi bl a skulle gå inom BVC också.. Vilmer har fått nåt konstigt bett/sår i nacken. Började som en liten liten prick bara, som dem ofta har lite var stans. Men nu har denna utvecklats till nåt konstigt köttigt sår liksom.. nja inte riktigt köttigt =) men lite.. och han har fler "prickar" som inte behöver va nåt men som kan va eftersom denna såg likadan ut från början... väldigt märkligt! Bäst att kolla upp nu innan hegen!

Jonas har kört till Varberg för kitesurfings-kurs och jag visste inte var jag hade asset när han sa hejdå =)
Han ska va där hela helgen och blåsa runt =)

Idag är det varmt i lghten, märkte jag direkt jag vakna.. fönster mot tre håll gör att chansen till sol i hemmet är ju 3/4 chans =) Får väl mer klagomål nu då =) Fick klagomål (på skämt) av grannen mitt emot att hon tyckte jag skulle klä på mig. Hennes man va inte hemma mycket men när han väl va det så kunde han väl titta på henne istället för mig =) Jag har börjat ta på mig en tröja iallafall =)

Tack för nu och ut med er, sola =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0