Student 2009

Aaaaaaa, jag blir knäpp, jag hostar så jag döööööör snart!
Det går väl över när jag gifter mig, MOHAHAHAHAHAHAHA =) typ aldrig då eller!! =)

Idag ska vi slappa mest hela dagen har jag tänkt, det är ju klassiskt slappeväder. Sen i eftermiddag ska jag köra med Johanna till Malmö och shoppa loss inför årets student, hon går ju ut =)

Alltså shit, jag minns det som igår =) trots att jag var mer berusad än vad man borde va på sin student =)
Vilmers födsel är ju utan tvekan den bästa dagen i mitt liv, men studenten ligge inte långt efter, det vill jag lova =) 
Det har egentligen inte så mycket att göra med att man gick ut SKOLAN liksom, att mann slapp den.. utan hela dagen va bara sådär helt perfekt! Fast jag ramla i stentrappan där jag bodde och fick masa mig ner till akuten var dagen helt underbar =) Skulle lätt göra om det om det gick!

Nä så det är väl vad vi ska göra idag.
Jag funderar på om jag ska lämna in min telefon samtidigt, när jag ändå är i Malmö liksom. Den är ju bara såå värdelös. Den hänger sig när man skriver sms, och eftersom jag gör det ofta är det något frustrerande. Täckningen försvinner plötsligt, så kan man inte ringa - ta emot samtal, eller nåt annat för den delen heller. Så får man stänga av och sätta på igen. Aaa, den är allmänt kass bara.

Tänk, jag har inte varit på Espresso House ännu, jag är nästan stolt. Jag tänker inte sitta där med övriga morsor. Sitter trots allt hellre på Snuggles, där visar det sig att man har trevlig barnvakt iallafall =) vissa killar skräms av barn andra tar tag i det frivilligt =)

Nä nu får jag nog tvätta eller nåt =) Spotify is on, så man får ju liksom upp farten med musik! Har ni provat än? S Rules =) 

Kommentarer
Postat av: Jenny kollegan

har fanimaj inte heller vatt på ecpresso hous.. men de lär väl bli... =)

2009-05-28 @ 16:38:43
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är lite impad att du kunnat hålla dig borta från ischai... det har f*n inte jag kunnat!!

2009-05-28 @ 23:12:37
Postat av: Lisa

Hallå, varför kom inte mitt namn med förra gången?!

2009-05-28 @ 23:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0