Utvilad!

Är minsann uppe tidigt trots att jag inte har Vilmer hemma. Vaknade när Jonas gick och kände mig totalt utvilad. Har sovit som en prinsessa allstå. Vet inte när jag gjorde det sist..
Och inte är det pga Vilmer egentligen, för han gör verkligen inte så mycket väsen av sig, vi sover ganska bra om nätterna här hemma ändå, jag tror det är dagarna som tar kol på mig.. eller som jag sa igår, det är kanske alla dessa måsten som tar kol på mig! Maybe baby!

Idag har jag inga måsten mer än några som mest gynnar mig själv.. ska snart dra på mig regnkläderna och cykla och sola, fiiiiint =) lite sol måste man ha i sånt här väder.. sen ska jag dra ut Johanna på en sväng ut till Öja, eller nån annanstans kanske.. (?)
Vi va ute och gick igår och då blev det Öja, och Haugesundsgatan också men där va ingen himma =) sjysst!
Nä så en liten runda nu på morgonen jojo, och skyll fan inte på regnet, liten vatten har inget dött av! (och skyll inte på halsen heller.. =)

Sen ska jag hem, duscha, och göra det jag skulle gjort på min barnfria tid igår =) torka golven! Det har jag inte gjort efter kalaset ännu... ooops! Det borde jag!
SEN är jag fit!

Känns väl egentligen som det blir en inne-dag med detta skitvädert som väder. Skulle bli bättre har jag för mig längeframåt dagen, vi får se!
Kanske ska laga nån mat idag också, eftersom det börjar gnällas =) igår åt vi på PC (av alla ställen, kollar alltid runt mig innan jag går in där =)

Va ut i Källesjö igår också och kolla nåt jädrans hus, där ute ska ju då inte jag bo.. mitt ute i skogen ju.. NAJ NAJ!
Jag är inte ens nån hus-ägar-människa! Jag är en jag-bor-mitt-i-stan-och-kan-gå-till-allt-människa!
När vi gick upp till Salladsgatan för ett tag sen tog det en kvart, det är max, dit kan jag sträcka mig. Men inte Källesjö!

Nä nu ska jag låtsa att jag flyger på solsemester en kvart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0