Skumt..

Klockan är nu typ tolv och nu ska jag berätta nåt skumt, och roligt, och farligt!

I Vilmers rum har vi ett täcke på golvet där vi byter på honom, klär på honom och lite sånt.. med andra ord, allt som innebär att Vilmer ska ligga ner gör vi där =)
Vilmer va i sitt rum och lekte och jag gick in och la mig på täcket för att busa lite med honom, han tycker det är kul när man ligger ner, då kan han klättra över en och rida pålle och lite sånt =) därför la jag mig.
Men en stund senare fick jag ett sms, och när jag då helt plötsligt måste öppna ögonen för att se nåt (?) så inser jag att jag sovit..... kan inte ha varit många minuter med tillräckligt för att Vilmer har hunnit öppna sina byrålådor och dra ut alla sina kläder och även dragit ut typ en miljon tvätt-lappar från förpackningen, slängt alla blöjor över hela golvet, tagit i sönder massa papper.. ja, typ bombnedslag i rummet.
Det som gör mig lite fundersam är att jag inte hört honom, tänk om det hänt nåt? Förmodligen hade jag ju hört det då, men ändå liksom..

Jaja, snacka om att va sliten då med andra ord =)
Nä minsann, dagis here we come =)

Vi hörs..


Kommentarer
Postat av: Mormor Rosa

Stackars tösabid, vad trött du måste ha varit.

Men sen och andra sidan har du ju fått en sån där konstig av och på sömnknapp, efter din pappa.

Det är bara tacka och ta emot.

Nu vet du ju vad inte ska göra i alla fall, ligga ner när Vilmer e` lös.

2009-05-29 @ 19:34:10
Postat av: Lisa

Naw, du får se det som att du behövde vilan och att Vilmer fick lite "egentid". Han fick ju härja runt lite som han ville en stund!

2009-05-30 @ 12:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0