Rolig dag!

Idag blir det ett väldans kort  inlägg, är så trött så jag skulle kunna somna stående.

Gick upp 06.00, efter dryga fem och en halv timmes sömn. Gissa om jag var manglad?
Iväg till jobb och piggnade till förvånansvärt fort. Men tröttheten kom tillbaka fortare än kvickt igen. Har känt mig som en zombie hela dagen. Har varit så trött så jag har skrattat åt allt, seriöst ALLT!! Ibland är det roligt och skönt att skratta, men blir lite jobbigt när man skrattar kunder rakt upp i huvudet =) dem tror ju då att man skrattar åt dem.. känns lite sådär faktiskt! MEN, ett gott skratt förlänger livet så nu lever jag väl till jag blir 124 iallafall =) och det är väl bra!

Nu är jag hos förädrarna och har ätit riktig mat =) (blir inte sånt annars om det bara är jag och Vilmer, det är jag för lat för =) Och nu sitter jag och mumsar på en kall öl, IGEN =) jag vet, men visst är det gott?

Nu fick vi skrattanfall här =) pappa binder fluger (han fiskar mycket) och vi fick fatt i nån av hans djurpälsar och lekte att vi hade mustach med, mamma låg dubbel =)

Tack och godnatt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0