Överkörd..

I natt blev det inte mycket till sömn.. så där fick jag för jag va utvilad igår =) lille killen här har varit vaken.. eller egentligen sovit tror jag men vridit och vänt på sig hela tiden för han har nog varit lite orolig i kroppen.. Nu precis hade han 39,1 i feber så lite krasslig är han nog.. Men FY USCH för såna här nätter.. I hate it! När det är natt går även mitt tålamod och lägger sig och när jag då måste vakna så sover det vidare =)
Men nu är det dag, med regn och rusk, känns väl härligt..
Jag försökte nyss koka kaffe men vi har väl fått tag i nåt jävla skit rent ut sagt till melittapåsar.. det va INTE melitta vill säga.. =) så när kaffet va färdigt va där ett stort jädrans hål i påsen så allt kaffe hade ju runnit ner i kaffet.... TYPISKT! När jag för en gångs skull försöker.. VA? Tur jag har en RB tillgodo i kylen =) Nä här dyker nog snart upp nån med frukost, som dessutom kan laga kaffe =) MIN MOR thank God!

Nu ska jag engagera mig i min sjuke son!

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh, jag behöver också den där sömnen. Just nu går jag på lånad energi känns det som.. Måtte det bli riktigt varm ute så man kan samla sol och värme energi! Kram

2009-05-06 @ 14:50:35
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0