Morgonpromenad med solen!

Imorse va jag megatrött.. somna inte förrän ett tror jag.. Så jag trodde ju lätt som en plätt att det skulle bli välling i sängen sen somna om =) men nä då.. Jag flög upp och rätt som det va så va vi ute och gick =) det var jätteskönt och det gör egentligen att man kommer igång och inte blir så jädrans seg, iallafall när det är så här fint väder.
Helt unbeliveble =)

Så vi gick en lång runda på en och en halv timme, inom jobb och köpte en RB och tog en paus på en solig bänk =) Vilmer sov hela rundan så jag lyssna mest på musik.

Men ibland blir jag så jäkla fascinerad av våren och hur fint det verkligen är ute, och hur gott det luktar =) idag är helt enkelt en bra dag, annars hade jag struntat fullkomligt i sånt =)

Hoppas ni också har det bra!


Sussar gott medans jag solar =)


Kolla så fint... helt otroligt!!


Goding =)
Bilder: Privat


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, jag såg dig allt när ni kom traskandes....=). Såg härligt ut i vårvädret, jag körde tyvärr bil..!!!

2009-05-13 @ 18:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0