Kristianstadvägen 33

Jaha, då va det jobb som stod på schemat. Jobbar kväll i kväll och sen är helgen ledig!
Från och med nästa vecka jobbar jag två kvällar i veckan istället för en, ska få mammadagarna att räcka hela sommaren =) så då är det bra med kvällsjobb!

Helgen vet jag inte riktigt ännu hur den ser ut, vi får väl helt enkelt se hur det blir. Det är ju cruising i stan och svärföräldrarna är tokiga i sånt =) Jag ska då inte åka nån trams-bil =) men man kanske tittar på!

Vi tog oss upp till babyproffsen idag och köpte en potta till Vilmer. Tycker inte om ordet potta, det låter så.. baby-aktigt.. men vad ska man säga istället? Vilmers toa? =) Ja det får det nog bli!
Han satt på den en stund (med kläderna på) men sen upptäckte han att det var roligare att leka med den, kasta runt den =)
Vi ska väl inte börja fanatiskt än, men man kan ju börja lite smått att öva.. man kan ju typ låta han sitta där när man själv ska på toa, så han förstår vad den är till för.. Efter dem lärt sig sitta själv tycker inte jag där finns nån speciellt tidsbegränsning till när man ska börja egentligen.. det är ju inte alls troligt att han är "redo" nu eller ens inom det snaraste att bli av med blöjan.. men övning ger ju färdighet!

Nä nu får jag dra på mig dem brandsäkra brallorna och den orangea skjortan =)
Ha en bra fredagkväll =)
Vill ni så ses vi på Statoil =)

Kommentarer
Postat av: jenny

didn´t know that.. e dem brallorna brandsäkra?? Isåfall kan vi ju ha dem på oss när vi ska ha vår 10 000 kr fest ifall vi vill sätta eld på varandra...

2009-05-08 @ 19:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0