Hemma igen =)

Nu är lilla Vilmer-pilmer hemma igen och det är ju bara för otroligt hur man kan sakna den där ungen =)

Gårdagen med Anna blev precis som jag trodde, full av skratt och hemligheter =) precis som gamla goda tiden!
Vi ska försöka träffas lite oftare, sa vi, men oftast blir det ju aldrig som man tänker eller vill =)

Sen va det jobb kl fyra och kvällen igår gick underbart fort, helt konstigt. Och jag va helt speedad =) drack nog min RB för sent =) så när jag kom hem från jobb va jag ute och sprang en runda, helt crazy jag vet, men det va fruktansvärt skönt faktiskt! Att få svettas, det har jag inte gjort på evigheter, inte av träning iallafall =) och det är nåt jag verkligen vill så det va helt enkelt underbart =)

Nu har jag varit på ännu ett möte på jobb. Jag tycker det börjar kännas bra nu, Jocke är betydligt bättre att prata med än den andre! Jocke la fram två alternativ och jag tycker såklart ett av dem är absolut bäst, men vi får se hur det blir, det är ju dem som bestämmer =) hade det varit jag så hade det varit andra bullar =)
Nåt som är väldigt B däremot är att Ulriks dotter har fått alla dubbelbemanningstider inför sommaren. Vi brukar alltid ha ett möte där vi gör ett schema för dem, så tar vi alla det vi vill ha. Men i år har tydligen hon bara sådär hux-flux fått alla.. det tycker vi är jäkligt osjysst!! Personalen borde väl gå först? Det skulle ju varit tvärtom, att vi tog det vi ville, sen det som blev över får hon! Men det kommer ifrågasättas, eller hur Johannes =), så då kan man ju hoppas att dem tar sitt förnuft till fånga och ändrar på det hela! SKÄRPNING CHEFER!!

Nu ska vi äta sen ska vi ner till Jojo och sola =)

Ha det fina firren =)

Jag köpte föresten en samlingsbox typ med tre Ashton Kutcher-filmer, han är ju bara så grymt rolig =)

Vi hörs!

Vilmer ville också blogga lite =)

hgfjjkgnnnnnm.,sdddsdjjd jdjddjsa m87q<


Kommentarer
Postat av: Jenny kollegan

självklart ska vi säga till på mötet.. Dessutom e ju hon bara 16 bast o får inte ta nått ansvar.. så vad ska man egentligen med henne till då om hon inte kan va själv. de kan ju va så att vi som jobbar med henne kanske måste köra iväg eller nått sånt.. Men jag tycker vi får säga till om de på torsdag... rätt ska fanimaj va rätt...

2009-05-26 @ 14:05:01
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0