Gravid!

Det blidde en pizza från regement.. muums!
Och därav rubriken =) Jonas sa precis "är du mätt?" "vadå" sa jag, "ja det ser ut som du är gravid" =) och en stund innan när jag gick förbi spegeln tänkte jag själv "shit, jag ser gravid ut" Haha, nu vet jag varför jag delvis inte vill va det igen =)

Filmtajm är det nu, jonas hyrde nån kärleksfilm och jag är tröttare än tröttast. Undrar om jag kommer se mycket =) slocknar som vanligt =)

Ha en bra kväll!

Malin - Vi kommer med glädje =) Hör av dig imorgon när ni varit där =) jag vill se bilder!!! Fika efteråt kanske? Hör av dig!
Erica - Vi saknar dig också, vi kan ses anytime! Bara hör av dig, det är du som är mest upptaget =( PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0