Egentid på HÖÖÖG nivå =)

Nu har precis mormor och morfar hämtat Vilmer. Jag är trött som tusan och känner mig slut i huvudet så det va väl kanske därför.. =) vad vet jag!

När man själv är såhär så har dem det bättre hos nån annan ändå, hos någon som orkar =)
Så i natt ska jag sova, SOVA! Sova hela jädra natten lång!! Men jag lär vakna ändå och undra varför inte Vilmer vaknat än.. eller så bara för man väl har chansen att sova ut så är det nåt annat som händer eller stör!
Ska göra mitt bästa iallafall!

Just nu tog jag tillfället i akt att lyssna på lite hög musik, ibland räcker det, sen är man en ny människa!

Within Temptation has the healing-effect..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0