Dags att deklarera!

Jag och Vilmer ska gå upp till Missunna och lämna deklarationen på vanligt svenskt hederligt vis =) Jag vill inte ha mina pengar till midsommar därför gör vi så i år =)
Dem pengarna ska gå till ny Thailandsresa i vinter därför är det inge bra för oss om vi skulle få dem tidigare än senast möjligt =) dem försvinner.. puff säger det!

Efter det ska vi nog bara gå hem igen, vi har en tvättedag idag så jag tror vi håller oss till det.. Jag blir så jädrans lätt uppstressad av allt som ska göras, hatar det.. och då slutar det med att jag blir irriterad och sen går det ut över Vilmer, stackaren!
Nä jag får helt enkelt börja lugna ner mig.. det är svårt bara. Man har ju fått städmani-genen vare sig man ville det eller ej =) Nä usch, det är fan hemskt alltså.. man kan göra mycket roligare saker den tiden jag måste springa och plocka och städa.. FRAMFÖR ALLT så kan jag och Vilmer ha det mysigare och roligare! Nu sysselsätter han sig själv mycket, men ibland kommer det dåliga samvetet fram.. att man inte har tillräckligt med tid MED honom. Han kanske vill leka mer med mig än helt ensam.. Och det där med att försöka tvinga den andre till att hjälpa till hemma har inte fungerat hittills, och det har jag försökt bearbeta nu i tre och ett halvt år.. så det behöver jag inte slänga ner mer tid på =) never gonna happen =)

SÅ MED ANDRA ORD, har jag inte tid att sitta här mer.. ska städa eller nåt......
Nä vi ska hänga en maskin tvätt, sen ska jag dra på mig mjukiskläder idag =) lämna deklarationen, kanske handla lite, gunga, sen hem och mysa i ett rent hem =)

Haj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0