Äntligen..

..är måndagen kommen!
Jag älskar måndagen när jag har jobbat helg =) tycker om att komma tillbaka till vardagen med rutiner och ordning!
Undrar hur det ska gå sen när jag börjar jobba, då kommer man hata måndagen =) Jag vill ju jobba, men oftast blir det så.. "måndag igen, ARRRRRHHHH"

Idag är ingen bra dag, men ändå jättebra! Konstigt va?

Idag ska jag träffa min älskade Anna =) Anna-baaall! Vi jobba ihopa tills jag gick på mammaledighet, sen sluta hon och flytta ud po lanned!
Jag saknar henne, och gör varenda gång jag är på statoil! Vi hade så jäkla roligt! Ni vet såna saker som man kan komma att tänka på flera år senare, så när man tänker på det börjar man skratta högt, man kan liksom inte hålla sig =) massa massa såna saker hände oss =) vi hade så jädrans ball OCH hon blev en av mina bästa vänner! Jag har inte träffat henne många gånger sen Vilmer kom, har nog i och för sig inte med det att göra, är nog mer att hon flytta till Hörby (?) ungefär samtidigt! Så det ska bli så jäkla kul!

Och nu först ska jag till doktorn =) ska också bli kul, tror jag, känner mig lite kluven för tillfälligt faktiskt, men vi får se vad som blir sagt! Jag har ett tag på mig att bestämma mig!

Mamma kommer snart och hämtar Vilmer-pilmer =) dem skulle leka under tiden jag va hos doktorn och träffa Anna-baaall idag men igår kom jag på att jag börjar jobba fyra idag, så jag fråga om hon kanske ville ta med honom hem till sig istället, så han sover där, för hon ska leka med honom imorgon också när jag ska på möte på jobb, så det va lika bra minsann! Blir lugnast för honom (och mig)!

Johanna, jag behöver en till Spotify! Can you fix? Har du fler inbjudningar?

Nä det va nog allt jag hade för denna stunden.. Annars återkommer jag senare.

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: jojo

vadå en till? är du kass?

2009-05-25 @ 13:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0