Våren är här!

Ja jag tror minsann det! Jag hoppas det iallafall!
Idag såg jag på vädert i Kvällsposten att det skulle ligga runt 10 grader nu i över en vecka, nästan två, och mestadels sol =) sånt gör mig glad!

Jag tänker inte nämna hur dålig jag är på att blogga, då kanske jag bättrar mig =) Var gång jag sagt att jag är urdålig på det och att jag ska anstränga mig så händer det noll. Så nu säger jag inget =)

Imorgon ska vi på nytt besök på ett dagis, Abrahamslund, med Stina och pojkarna.
I fredags va vi på Soldalen och det verka jättebra på alla sätt och vis, förutom att dem har nio platser till hösten och jättelång kö, sa en tjej i personalen. Men hur kan den va det när man inte får söka förrän tidigast fyra månader innan, vilket det är imorgon, hur kan det då redan nu va lång kö? Är det nåt jag missat, eller inte förstår?
Jaja, vi ska söka oss dit iallafall, man kan ju nångång kanske ha tur. Det är ju nio barn som ska ha plats, så vem vet!

Nu kom jag på nåt skoj, jag har två trisslotter i min plånbok som legat där i evigheter, undra undra hur dem ser ut!

Idag har jag fått bort tvätt-mount everestet, så nu mera slipper man ha fötterna i en tvätthög när man sitter på toa =)
det är verkligen super att ha egen tvättmaskin, men risken är ju stor att det gärna ligger på golvet ett tag innan man har tid och lust att ta tag i det =) jaja, så får det va och så blir det!

Nä nu blir det en liten Mars-glass sen bingen! Man får lägga sig tidigt nu när Vilmer är förkyld, sover som en hussa!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0