Konstiga tider - konstiga tankar!

Trött som man är alltid nu för tiden, känns det som iallafall, så ska givetvis allt bråka på morgonen.
Kaffe har jag börjat laga varje morgon för det hjälper verkligen, är lite sen till att inse det, jag vet, men det funkar ju =) MEN I MORSE.. jag stod och hängde över kaffekokaren för jag ville det skulle bli färdigt, och när det äntligen va det så va det nästan bara vatten.. WHAT? Jag blir knäpp!
Då hade påsen vikt sig när jag stängde igen den, så den la sig liksom som ett lock över bönerna.. AAAAA, kan man bli knäpp för mindre!!
Nu har jag iallafall fått kaffet, men nu är jag hungrig! Det va jag redan igårkväll när jag la mig.. men jag orkade  inte bry mig. Får kanske äta nåt nu då.. ahh, Vilmer ska äta när han vaknar så jag väntar tills dess!

Igår va vi ute och köpte mina finfina skor, dem fanns ju visst i svarta, jag ser nog dåligt också.
På Miss Sixtys hemsida står det att skon endast finns i stl 37-41 så jag tänkte "fan, 37:orna kan va för stora" Jag har oftast 36 men ibland går det med 37 ändå.. Provade 37 och tänkte "dem kan jag ju inte ha, dem är ju förstora, eller vänta.. jag kan kanske ändå.. är dem verkligen så stora..?" Ni vet som man börjar tänka när man verkligen vill ha nåt fast det går ju bara inte.. men dem är ju sååå fina.. Jaja, jag försökte intala mig själv att nu spara jag dem pengarna och bla bla bla.. Skitkul Mia! Jag vill ju ha dem!
Men efter att jag stirrat på dem i en evighet så va jag och V på väg ut, och bara sådär helt från ingenstans sa jag till försäljaren "va synd att dem inte finns i 36!" Då sa han att dem fanns i både 36 OCH 35!
Gissa om jag blev glad =)
Jag visste att jag hade ett hyfsat "normalt" beroende av shoeshopping, men detta trodde jag inte om mig själv.. Jag blev ju nästan ledsen och övervägde verkligen att köpa skorna iallafall, fast dem va fööör stora.. =)

Fikade med Malin på Snuggles också igår, alltid lika trevligt =) att höra hur trött hon är på att va gravid! Och jag kände den lille plutten.. =) pratade med han också! Folket som såg mig titta lite skumt dock =)
Sen va vi inne om hos Erica och drack en kaffe =) Trevligt att träffa dig min lilla goding till vän! PUSS!
Efter det va vi på vide och fick middag, tackar-tackar!
Sen gick vi hem!
Väl hemma bada vi och sen va det loppelådan för Vilmer.
Och sen va det äntligen dags för sista avsnittet av Grey´s.. jag kunde inte somna sen.. usch det va så hemskt! Tänk om alla människor kunde va rädda om det dem har istället för att låta vardagen ta över!
Man vet för tusan aldrig när livet tar slut! Jag vet, det låter väldigt sådär.. sentimentalt.. Men tänk själv.. Man hör alltid om saker som händer en person plötsligt.. T.ex. en bilolycka.. Den personen sa hejdå som vanligt till familjen när han/hon gick hemifrån på morgonen, in tron om att man skulle få träffas igen, men  icke! Nä.. usch, sånt skrämmer mig!
Här om kvällen kunde jag inte somna för jag tänkte på DÖDEN! Det bara poppa upp en tanke i huvudet om att jag kommer få nån sjukdom och dö innan jag är 30.. jag försökte snacka vett med mig själv men det gick inte, det sluta med att jag låg och blev ledsen för jag kom till att tänka på Vilmer, då får jag aldrig mer se honom, vad händer med honom..
Usch nä.. hemska hjärna, vad gör du?

Ikväll är det jobb sen imorgon är det fixning av studentpresent sen student, förmodligen ingen bloggning!

Nu måste jag hänga tvätt!
Hej för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0