Soliga måndag =)

Det kändes som det va år och dar sen solen va framme så idag känns allt extra lätt =)
Det känns lätt att "bråka" och hantera Vilmer, det känns lätt att behöva jobba ikväll, det känns lätt att sitta och va hungrig =) allt känns bara bra!

Vilmer sitter och leker med sina skor, undrar om han ska få en fetich för skor precis som sin mor... =)

Igår va det jobb från 7.15-16. Kändes relativt lugnt tyckte jag! Hade ganska lite att göra.
Det blev värre sen när jag kom hem.. puuh!
Vilmer blev avsläppt hos mormor och morfar av pappa när han skulle köra och surfa, och han skulle hämta upp han när han va på väg hem också och dem va inte hemma förrän vid sju igårkväll så från fyra till sju städa jag som en idoit (ido-it, på riktigt =)
Jag dammsög, jag torkade golven, jag plocka undan (det är mer än vad det låter att va) jag städade badrummet, jag städade köket, MED ANDRA ORD, jag städade HELA hemmet!! Jag tvättade dessutom all tvätt där va =) så guess what.. Nu har jag inget att göra mitt i veckan =) det är lycka det!! Kanske måste köra med dammsugaren nåt varv men resten ska väl klara sig, kan man tycka iallafall!!

Jag fick aldrig tag i sjukgymnasten, FÖR ER SOM UNDRAR =), men jag träffa han igår och han ska klämma in mig snarast möjligt.. Det är helt sjukt va det blixtrar i mina ben nu! Igår på jobb blev det extra drygt för man står och går så mycket. Jag måste vila benen ibland men när man då sätter sig så gör det mer ont (?) precis som då slappnar benen av så då kommer det onda, eller så är det för att man själv sitter stilla så man helt enkelt känner efter mer..
Jaja, hur som helst så längtar jag som sören efter dessa nålar.. Det är definitivt inget skönt, och jag brukar vanligtvis bli lite småkass av dem, typ lite feber och så, men det är så skönt när det försvinner.. Jävla skit är detta! Pissråtta! (Madicken för er som inte visste =)

Nu får jag lägga på ett kol för det blev frukost på stan med Malin =) Jag är inte påklädd ens...
Nu är hon ledig fram till bebisfödsel =) sen är du inte ledig mer =) Fy för er som säger mammaledighet är att ha ledigt!!

Vi hörs kanske sen, tror inte det eftersom jag ska jobba, men you never nooo =)
Hajen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0