Opigg!

Puuh vilken natt!
Jag gick och la mig sent av nån underlig anledning. Och från det att jag la mig ha Vilmer vaknat och typ... gnällt. Det har nästan verkat som han drömt nåt otäckt för det har samtisigt verkat som han inte varit vaken. Men så har han ändå hållt på hela natten. Tidigt i morse tog jag över honom till mig men det hjälpte inte. Tvärtom (för min del) när jag väl somna fick man snabbt vakna av en fot i huvudet istället... SKÖNT!
Nu är kaffet lagat iallafall (för en gångs skull) för idag vill jag va pigg, det är jobb sen ju, kl fyra. Det är inte skoj att jobba när man är trött.

Jag drömde nåt konstigt men kommer inte på vad nu.. När jag hade vaknat så kommer jag ihåg att blunda jag så kunde jag fortsätta drömma =) men det va ju såklart lite mer kontrollerat då =) det va nog nåt jag ville drömma om då med andra ord.

Nä det känns inte jättemotiverat att blogga just nu.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0