Ny klocka!

Jag har idag varit och beställt min nya fina klocka =) den är så fin så fin!! Jag längtar till jag får den =)

Så här ser den ut

PAVILLONC

Den är så tjusig sååå =) en het DYRBERG/KERN såklart, vad annars?

Imorgon ska vi träffa söta Emilia och Thila, Vilmers blivande flickvän anser jag =) hon är så söt!!
Men först är det vaxning på hög nivå, i senaste laget dock, men bättre sent än aldrig =)

Ska gå och köpa mina fina dojjor imorgon också som jag fick pengar till har jag tänkt mig =)
Ska se om jag hittar dem här på internet...... hold on.....

MISS SIXTY - Flip flops
Där har vi dem små rackarna =) svart ska dem va dessutom (tror jag) dem är så jädrans fräsiga =)

Nä nu tror jag att jag ska slänga mig i ett bad, Jonas kollar nån knepig film och jag har fått sagt mitt för denna kvällen =)

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Jenny

jädrans fräsiga kan jag allt hålla med om..

Undrar vad du får för kommentarer på detta inlägg.. Kanske att du drar in din son och bestämmer vad han ska ha för flickvän. akta dig Mia.. haha... Nä fan.. Omoget skrivet.. Skorna va iallafall jätte tuffa o klockan va skit häftig.

2009-06-08 @ 23:30:43
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0