nollsex-nollnoll!

Jo men visst. Vilmer vakna kl sex idag. Det va nog för jag sa igår att vi vakna sent och det gör att jag känner mig stressad.. så tänkte V "nä nu jäklar, nu ska hon upp tidigt" =)

Igårkväll trodde jag att jag skulle åka på maginfluensan.. usch så ont i magen jag hade! Jag natta V vid halvåtta och sen gick jag och la mig samtidigt. Hade så fruktansvärt ont. Sen till Grey´s så gick det över lite så då försökte jag äta lite chips och dippa (klokt?) tänkte om magen behövde nåt annat att jobba med än det som ställde till det där inne, men det hade kanske varit smartare att ta en macka då kan man tycka =) Men nä, jag ville ha chibba!
När Grey´s va slut tänkte jag "nä nu måste jag sova, jag vill inte va vaken längre" så ont gjorde det. Men sen när jag vakna i morse KLOCKAN SEX så vad det hur bra som helst! Så jag är nöjd!

Vilmer kommer snart vilja sova en stund och frågan är då om jag ska slänga mig en stund på soffan då också eller om jag ska laga kaffe (!) och försöka piggna till.. Nån kan ju tycka att har jag väl gått upp så kan jag väl bli uppe =) och jag förstår hur ni tänker men emellanåt känner jag att klockan är inte så mycket och vi va så flitiga hela dagen igår (och det sitter ju såklart kvar =) OCH jag måste DESSUTOM ha gott om energi till personalmötet i eftermiddag =) så det är kanske bäst att slänga sig en stund på soffan =)
Men först ska jag ut och dricka ett glas yoggi för min lilla mages skull, eftersom den mådde som det mådde igår! Den blir kanske lite glad!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mormor Evy

Nästa gång Du har ont i magen så prova med lite bubbelvatten, typ:loka, ramlösa vischyvatten. Alla som jag rekommenderat det till har tyckt att det varit bra.

2009-06-04 @ 09:10:43
Postat av: Marie

Haha! Välkommen till min vardag! Idag sov pluttan åtminstonde till 06.30 haha =)



Lycka till på mötet idag! =)

2009-06-04 @ 11:21:04
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0