Lördagkväll!

Ja nu är det lördagkväll och vi ska snart sätta igång Crash. En film som är beryktad att va bra!
Har nyss kommit hem från föräldrarna. Jag och Vilmer har varit där i stort sätt hela dagen när pappa va och surfa =)
Efter en hyfsat sen natt med få timmars sömn va det lite skönt att va hos mor och far =) lite avlastning och några timmars sömn satt där det skulle! Jag tackar och bockar ödmjukast =)

Igår va det student, ja först va vi ju ute som några rena idioter på stan. Det regna ju som sören =) MEEEN vet man inte vad man ska ha på sig och måste fixa studentpresenter så får det bli så =)
Vilmer sov mesta av stunden och vakna när det va fikadags så det va lagom tajmat för rabarberpaj för hans del =)
Jag fick massa nya kläder =) och ett fint urhalsband, verkligen superfint! Ska se om jag hittar bild...

 Halsbandsur - Laura

fast jag har med svart läderband. Visst är den snygg? Så nu har jag snart TVÅ nya klockor =)

Studenten på kvällen gick väl bra. För mycket sprit blir det alltid för några =) men det får man väl räkna med. Huvudsaken är att huvudpersonen har en lyckad kväll. Gick det bra Jojo? Hoppas du hade kul!!
Jag hamnade även på Bar a bar en halvtimme typ, men guuud så tråkigt där va. Visserligen hade jag kul =) men där va inget som helst folk och jag ville bara hem till min säng!!
Jag ville så gärna hem så när jag gick vid Max så tänkte jag "nä usch va det tar lång tid att gå hem, jag vill hem NU. Ahh jag springer då." Då vill man verkligen hem om man tycker det går för sakta när man går från Bar a bar till hamnkiosken =) jesus kristus säger jag bara =)
Så när jag kom hem flåsa jag som sören så jag fick stå i hallen en stund tills jag kunde andas normalt =) kunde ju inte gå och lägga mig helt flåsandes =)

Imorgon ska det bli sol igen, det va längesen man såg den tycker jag! Skönt (att den kommer alltså)
Jag ska visserligen jobba men det blir ändå lite lättare om solen är framme.
Så med andra ord ska jag upp kl sex så nu får det va färdigbloggat för idag för en film ska också hinnas med =)

Sleep tight!

Kommentarer
Postat av: jojo

det gick skitabra.. och öja, ja det minns jag inte så mycket av :) kanske bäst!

2009-06-13 @ 23:50:07
Postat av: Jenny

arbete o arbete.. de e de enda vi gör nu för tiden =) eller nått

2009-06-14 @ 01:17:27
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0