Jag bjussar på lite pics denna tisdagkväll =)

För några dagar sen..


Kuuuul =)


Sitter som ett ljus =)


Måste kolla in min nya bilstol, checka in mitt grymma häng =)


Den va väl okej..

Nu ikväll..


Vilmer försökte sig på att tvätta för första gången =)


Kan man dricka badvattnet?


Hmm.. inte jättegott direkt


Morsan är rolig hon =)


Men hon fotar på tok för mycket, så jag fick duscha själv =)


Redo för pyjamas


Charmtroll


Lite kvällsdans är bra för hälsan =)


Denna eviga väntan.. vällingtime! Natti-natti!
Bilder: Privat


 


Kommentarer
Postat av: Rebecca - beccaverbatim

Vilmer du är så fantastiskt sööööt!!

2009-06-17 @ 07:24:12
URL: http://beccaverbatim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0