Har ni fest eller?

Ja minsann, idag är det party som gäller!
Det är ju den här berömda trash-festen.. Och Mia ska va "vanligt" klädd =)
Amen seriöst... jag tänker inte klä mig trashigt (i detta fallet är det menat som smutsigt) tänk om man ska ner på stan sen eller nåt.. Soft som är ett av mina favorittillhåll.. ska jag komma instamplande där med smutsig outfit och bara va... grisig? Tror inte det!
Så är dem så dumma så dem ens frågar varför jag inte gjort nåt kommer jag säga "nä alltså, jag ska ner på stan sen och jag vill gärna komma in på ställena" =)
Och varför börjar det klockan tre? Jag fattar inte..
Det låter som jag bojkottar denna festen =) nä det är inte så farligt, men jag tycker det låter skumt bara..

Jag fick tvåtusen av min kära sambo idag =) goddi-goodi.. men tro nu inte att han är helt lovely, där va ju givetvis en baktanke med det =)
Han vill köpa en ny kite till surfingen och jag tycker det är onödigt =) så han försöker helt enkelt muta mig =) Jag kan innerligt säga att det funka =) jag vet vad jag vill köpa för dem och får jag bli ägare till dem finaste skorna i världen så struntar jag (nästan) fullständigt i om han köper en ny kite eller inte =)
Hoppas nu bara dem har min storlek kvar!!

Jag fick tydligen i uppgift att köpa nåt till dem som har festen också.. va i tusingen köper man då? Jag har aldrig träffat människorna, vet inte ens hur dem ser ut. Det enda jag vet är att dem har denna festen för dem varit tillsammans i fem år. Köper man presentkort, eller man köper en vanlig enkel blomma? Jag vet inte!
Och som vanligt så glider ju mannen undan såna här saker.. Han ringde nu och sa bara "jaa, alltså... vi kanske får köpa nåt till dem idag..." Jaha.. då blev det mitt problem helt plötsligt eftersom han är på väg till malmoe och ska surfa och träffa sina nya kite-polare =)
VAD KÖPER MAN?

Vilmer-pilmer blir hämtad om nån timme, han ska sova hos mormor och morfar, trots alla turer =)

Nä nu får jag nog försöka få fart under fötterna.. klockan är bara tio men Vilmer är kvar till tolv och då får jag inget gjort, av det jag behöver =) sen efter tolv ska jag ner på stan, upp på jobb och hem och fixa till mig.. och va på fest kl TRE, hur i hundan ska detta gå?
Nu blev jag stressad!

Haj =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Haha! =) Jag hade inte heller velat klä ut mig till "white trash", finns det inte tillräckligt med sådana i Ystad redan? (Ojoj, skrev jag det?) Men, om du gamar och håller på och Freja ändå är vaken kan du väl köra någon fylle dans i fontänen på Stortorget? Lite spex liksom?! Haha! Jag hoppas du får kul iaf! Kram kram

2009-06-06 @ 11:29:15
URL: http://mariehenriksson.blogg.se/
Postat av: Jenny

ni kan ju köpa ett päron träd =)

2009-06-06 @ 18:24:32
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0