Gott å blandat!

Lite blandade bilder eftersom jag inte orkar blogga så seriöst idag =)


Stora killen myser i vagnen!


Pusse-kalas med morsan, det har vi ofta =)


Jag vet att jag inte får men skruvar gärna upp volymen ändå och dansar massor =)


SÖT SOM SOCKER!


Glader!


Glader och busig =)


Sambon ska på trash-fest


jag ska också med...


Riktig seriös american-trash-fest


En kär tös =)


Ny (impuls)-tatuering så här en söndag =)


Jag är superdupernöjd. Blev precis sådär enkelt och stilrent som jag ville!!
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Jenny

snygga trash mia o Jonas.. jag har et super fult foto på jonas.. haha.. tattttooon blev jääääätte fin

2009-06-07 @ 22:35:19
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0