Glömmer...

Nu när det är så fint väder glömmer jag bort att blogga.. och vid vissa tillfällen när jag kommer till att tänka på det så struntar jag i det för jag inte riktigt känt för det dem senaste dagarna.

Nu kommer snart mamma och hämtar Vilmer, han ska sova där i natt. Och jag ska ha lugnt och skönt i kväll, jag vill bara sova så mycket som möjligt.

Idag har vi varit hela dagen hos Malin, skönt att kunna va ute när det är sånt här väder. jag bara utnyttjar henne för hennes trädgård =) NÄÄDÅ, vi gillar dig!

Nä nu orkar jag inte mer, tycker inte det är alls kul just nu att skriva. Kolla igen om några dagar så slipper jag känna stress och press över att jag måste hinna med =) Kolla fredag/lördag nånting!

Ha det fint i sommaren!
So loooooong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0