Fredag, lördag och söndag!

Ja nu eftersom det först va midsommar och sen jobb både lördag och söndag så har det inte hunnits nåt bloggande. Ber om ursäkt för det =)

I fredags va vi hos min brors frus föräldrar , vi va några stycken där, som har varit där en hel del tillsammans för många år sen =) man kände sig helt plötsligt gammal.
Vad kom vi fram till.. Jo att det va typ nio år sen vi hade alla våra fester där hemma, shit pomfritt, det är ju nästan evigheter sen ju. Jaja, kul va det iallafall! Och det va det även i fredags =) God mat bjöds det på, och mycket skratt. Det va lugnt och stillsamt och så fick det bli, eftersom jag öppnade kära statoil på lördagen kl nio!

Lördag va det jobb och det va LÄTT den bästa arbetsdag på år =) Fy tusan va jag och Jenny hade roligt =) skrattar bara jag tänker på det!
Jag gjorde VÄÄÄÄRLDENS tabbe =) Lagom förvirrad faktiskt!
Jag hade precis avslutat med en kund i kassan och ska säga hejdå till honom samtidigt som det ringer i telefonen på jobb och jag ska tro att jag kan svara =)
Det hela slutar med att jag säger "TACK OCH HAAAAAJ" till kunden I LUREN och sen lägger på =)
Helt jäkla förvirrad!! Jenny stod och såg allting och förstod vad jag gjorde så efteråt jag lagt på så sa jag "NÄÄÄÄ va gjorde jag" sen kasta vi oss på golvet och bara skratta =) Vi skratta och skratta och skratta och SKRATTA, helt otroligt..
Kunden ringde ju såklart igen men jag kunde inte svara, jag bara skratta. Så Jenny fick lugna sig och svara och han undra ju vad som pågick så Jenny fick förklara, men han verka inte tycka det va lika roligt som vi =)
Tur det är du och jag ikväll Jenny! Nu ska det ju bli roligt att jobba =)
Sen när jag kom hem så gick vi ner en sväng till hamnen, till tivolit eller vad det skulle va =) tog fem minuter sen va det sluttt! Vilmer va ändå så trött så han bara satt och titta rakt fram =)

Söndag va det också jobb, 10-18, det va absolut helt okej, men inte i närheten av min och Jennys dag =) Dagen gjort fort iallafall. Inte mer att säga om den =)

Idag är det måndag och date med Malin så jag har inte tid att sitta här egentligen =)
Och ikväll är det jobb med Jenny-Jenny (som sagt) och hon ska jobba med mig till stängning =) börjar sju istället och jobbar över stängningen istället, MYCKET BÄTTRE!!

Imorgon är det sjukgymnast Ekblad som får den stora äran att känna och klämma på mig =) det ska bli underbart, jag har längtat länge efter detta besök och jag hoppas innerligt att det blir nålar!!!!

Min kära bror gav mig en skiva med Kings of Leon. Hallå HERREGUUUD va bra musik! Gör er själv en tjänst och lyssna på dem, om ni inte redan gjort det =) jag är tydligen sen på att upptäcka bra musik.
RUGGIGT BRA iallafall!!!

Nä usch, nu måste jag lägga på ett kol! Nu ska det bli soooommar i veckan =) niceprice!!! Oj, nu fick jag sms =)
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Jenny kollegan

asgarvar...

2009-06-22 @ 15:03:29
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Jenny

satt o spana i din blogg o så bara läser jag detta inlägget o ser mitt namn.. läser om när du gjorde bort dig i telefonen.. Garvar som fan nu =)

2010-12-01 @ 00:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0