Åter till vardagen!

Efter (ytterliggare) en jobbehelg är måndagen äntligen här!
Nja, fast jag kan ta bort äntligen för så hemskt har det inte varit. Helgen har gått fort och har varit helt okej ändå tycker jag. Trodde jag skulle va död när jag gick upp igår morse kl 06.00, skulle ju öppna och hade dessutom stängt dagen innan. Men nä då, jag va hur pigg som helst och va glad i stort sätt hela dagen =) några sura kunder kan sänka en nåt steg, men det va inte värst svårt att ta sig upp igen =)

Igår va vi och åt middag på le jakt, efter jobb. Är inte direkt glad för deras mat, tycker det är skolemat för dyra pengar! Men blir man bjuden kan ju det kvitta =) tack till svärföräldrarna!
Väl hemma igen skulle vi kolla en movie som vi hyrde på vägen hem, men vår dvd har nog pajat eller nåt.. den bara lät en massa! Vilmer är ju glad för att pilla på den......

Jag är väl en sån ko också! Hörde precis en låt på active som jag efterlyst länge, så när dem sa vilken det va så gick jag in på Spotify och skulle hitta den, när jag skulle skriva in namnet tror ni inte jag hade glömt det då? Så trött jag blir!!!!

Nu står Vilmer och skrivar upp volymen och tittar samtidigt på mig med blicken jag-får-egentligen-inte-röra-denna-men-du-sitter-långt-borta-så-jag-gör-det-ändå =) så nu går volymen upp och ner, upp och ner, upp och ner =)

Det har nog blivit aktuellt att tatuera sig igen, har jag en snäll sambo så får jag göra det på söndag! Har nu hittat ett nytt ställe på kroppen där den ska sitta, är dock fortfarande inne på samma text (tror jag =) men det här stället är gjutet iallafall. Det är bara så fint! Men han är väl för snål för att ge bort sin egen tid....... mest eftersom man fick en sån underbar mors dag-present! Jaja, Vilmer kanske tänker som jag..?

Idag är det fika med Malin! Och jag ska göra allt jag kan för att ha Vilmer vaken tills dess, skönare för honom om han sover igenom hela fikan =) 
Och jag ska även gå och köpa nåt ordentligt papper och nån fin penna, jag ska skaffa mig en brevvän =) en efterlängtad en! Och det kan kanske va trevligt att komma ifrån allt det tekniska för en stund! Hade jag fått bestämma hade jag mer än gärna levt på häst- och vagn-tiden =)

Nä nu får jag nog ta och göra nån nytta!
Sitter här i min bikini och ser inte klok ut... det märks att man fått barn, men vad trodde jag =)
På med kläder och se anständig ut Mia =) Aaaa, struntar väl jag i, finns dem som  har det värre =)

Ha en fin dag i solen, det ska vi ha, ska sola massor =) i BARA bikini =)
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0