What the f...!

Igår jobba jag ju kväll och eftersom Jonas är in el stockholmo så sov Vilmer hos Farmor och Farfar, dels för att jag skulle slippa väcka honom halvelva på kvällen och sätta honom på en cykel och dels för att jag skulle få sova lite!
Vad tror ni händer?
Jo självklart vaknar jag ju mitt i natten och har migrän! Kunde inte se på sidorna, hade megaont i huvudet och mådde illa. TACK FÖR DEN!
Jag ska väl bara va glad att det inte hände när jag va ensam med Vilmer. Men sååå typiskt när man för en gångs skull ha chansen att sova ut, och ostört så händer det givetvis nåt. Thank you God!

Jonas skulle egentligen kommit ikväll och hämtat Vilmer medans jag jobbar, jag jobbar 18-21 idag (megapasset) men nu visa det sig att Jonas visste inte att dem skulle stanna tills imorgon (?) så dem kommer inte förrän imorgonkväll istället!
Och jag som inte mår bra! Antingen är det sviter efter migränen som sitter kvar eller så ska jag bli dålig..
Hade nästan tänkt försöka flörta med Farmor om denna natten också, men man känner sig lite "jobbig". Jag är ju inte dödssjuk, men ändå.. Jag är alltid trött och vill bara sova, typ alltid!! jaja, får se hur jag gör. Kanske rent av måste om jag fortsätter må såhär..

Jaja, nog om denna dagen!

När Milow släppte sin Ayo Technology gillade jag den skarpt, sen dog det.. Nu gillar jag den skarpt igen, why? =)

Nu ska jag försöka vila lite till!

So long

Kommentarer
Postat av: Jenny kollegan

stackars lilla Mia.. Men som sagt tur att du inte hade V själv när du migränade. Tradigt läge så...

2009-07-26 @ 22:41:46
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0