Lugna och trevliga onsdag!

Idag har vi träffat Lisa, som även hon har börjat blogga =) soclisa.blogg.se (funkade inte att länka..)
Vi va först och åt frukost på Hartmans, deras Panini är ju bara sååå god! Sen när Vilmer inte va road av att sitta still där längre gick vi ner till åfåran för att gungeligunga lite.
Helt konstigt varmt blev det  på lekplatsen, vi kände oss helt matta, så vi kände oss lite tvingade att gå och äta glass såklart =) kyla ner oss lite. Efter det gick vi en sväng bara för Vilmer blev akut trött. När han somnat gick vi ner i hamnen och satt och snacka lite.
TACK FÖR IDAG =)

Väl hemma sen när klockan va typ... kvart över tre eller nåt så sov Vilmer i en evighet till, jag satt mest och vänta på att han skulle vakna så jag kunde börja på maten. Skulle väl inte slå fel annars att jag börja hacka lök och sånt, så vips! så vakna han =)
Till sist väckte jag han =)

Idag blev det mumsig pastagratäng till middag, tog till och med ett foto =) mobba inte mig för ALL DENNA ostsås, den är barra sååå god!! Detta är en maträtt jag skulle kunna äta varje dag, som pizza =)

Efter maten läste vi massor med böcker sen va det dags för välling och sova. Och då tyckte jag att jag skulle se Seven Pounds med min favvis Will Smith. Men dvdn hamna i dvdspelaren sen kom jag aldrig till play-knappen =) det blev nagelmålning och facebook istället =)
Numera har man ju en brevvän där som är som jag när det gäller mail, skriver låååååååånga uppsatser.. ooo det är så kul att läsa =)

Så nu sitter jag här i min ensamhet, IGEN, och känner mig isolerad! Har jag nåt liv? Jag och Vilmer har ett, men jag tror jag, MIA, har tappat mitt =)
Usch ja, jag vet.. lite negativ! Men det är för fasiken tråkigt att va själv alltid!

Nä lite ostbågar och Krusbrus på det så blir det nog bra =)

Ha det fint allihopa =)



Nyväckt efter en lur på nära två timmar =)


SÅÅÅ JÄKLA GOTT, ni anar inte =)
Bilder: Privat

Kommentarer
Postat av: Jenny kollegan

lägg ut rexeptet då.. på din goa grattäng... Men Mia.. Var befinner sig Jonas då?? Jobbar han eller???

2009-07-15 @ 23:54:50
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Mia

Inget svårt alls =) varva penne-pasta med köttfärssås som är gjord på färs och tomatsåsen dolmio och kryddor, sen keldas ostsås uppe på =)

Jonas jobbar alltid!

2009-07-16 @ 09:00:13
URL: http://misseufemia.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad söt du är som har lagt till mig. När jag vet hur man gör ska jag lägga till dig på min sida :P

2009-07-16 @ 20:20:12
URL: http://soclisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0