Cleaningfriday, how fun is that?

Heeeeej heeeeej!

Idag är mina ögon trötta och tunga. Usch, känns som det kommer bli segt att vakna idag.
Det va jobb igårkväll och man kan inte bara somna direkt man kommer hem ju.. Och Vilmer ville dessutom vakna redan sex imorse.. grus i ögonen ja!

Igår va vi hos Malin på dagen SÅKLART, måste hålla mig uppdaterad nu ju =) Men trots onsdagskväll när jag va där hemma och hon hade lite ont så är där inget nytt på g (så skickar hon säkert snart en bild från bb eller nåt =)
HA när jag cykla till henne i onsdags fick jag fantamej cykla med munnen stängd. FULLT med små gröna äckliga flugor i luften som jag svalde några av, innan jag kom underfund med vad det va jag fick i munnen.. ööee!! Men.. vem cyklar genom stan med munnen stängd? Inte jag, så bra kondis har jag inte =)

Usch nu luktar jag att jag måste byta blöja..

...

Oj =) det jag skrev innan skrev jag vid sju.. lite över! Nu är ju klockan snart nio =) jag skulle bara byta blöja men det blev mer.. Det blev byte av sängkläder och sortering bland tvätt som ska tvättas.. I´m a living cleaningmachine!

Och nu är vi av med fjärrkontrollen. Jag blir tokig!!! Jag kommer ha grått hår innan jag fyller 25 =) och för er som inte vet så gör jag det i jul =)
Nu leker Vilmer hund =) han kommer med en boll som jag ska kasta, jag kastar och han hämtar och lämnar till mig =)

Nä nu är det tvättning och städning på detta dagspass. Hade varit kul med en sväng till lekan också, det ska nog hinnas!

Nu är det Kings of Leon-disco här hemma och Vilmer sitter i sin blåa fåtölj och diggar =)

Har tagit massor med foto på honom den senaste tiden så det tänkte jag också försöka pilla med sen.. får se hur lång tid det andra tar =) ibland kan städning tyckas va ett evighetsjobb!

Nu är här en bajsig bjöja på riktigt, den förra va bara lureri =)

HA DET BRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0