Trötta söndagen!

Helgen har varit tröttsam, usch ja fy!
Vilmer har haft feber nu i några dagar och har nog redigt ont i sin lilla mun.. stackaren!
Har inte ätit nåt heller nästan på typ tre dygn, lite välling är väl allt.

Och allt detta innebär ju att jag inte heller fått sova så mycket, och jag blir rent ut sagt knäpp om jag inte får sova. Jag funkar inte då.
Så nu har jag minsann sovit från halvtio till kvart över två idag =) AAAAAAA va skönt det va!! Tack för hjälpen!

Finns inte så mycket mer att säga om dem senaste dagarna.. har varit helt off i huvudet..

..så därför säger säger jag SO LONG!

Kommentarer
Postat av: Jenny kollegan

då får du ju be Jonas ta nattapasset så du får sova ju =)

2009-07-05 @ 23:27:35
URL: http://liljan81.blogg.se/
Postat av: Mia

Tror du det är så lätt att bara "be" om det? Nä, det verka va lite segt med det för tillfälligt.. =) Mens-period eller nåt =)

2009-07-06 @ 07:41:41
URL: http://misseufemia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0